Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Ο κόσμος σαν χρώμα..


Εγώ σαν χρώμα
θα ήμουνα ροζ
απαλό και ήρεμο
ήσυχο και γλύκο

Ο Φώτης ο αδελφός μου
γκριζοπράσινος φαίνεται
γκρίζος σαν τη συννεφιά
και πράσινος με φαντασία

Ο Θοδωρής ο πλακατζής
τα θέλει όλα πράσινα
ρούχα,μαλλιά και καραμέλες
είναι ο πράσινος θεός μας

Και η μαμά μου τώρα εδώ
γαλάζια σαν τον ουρανό
άστρο λαμπρό και φωτεινό
με χρώμα γαλάζιο απαλό

Κι ο μπαμπάς μου ο καλός
γαλάζιος σκούρος είναι αυτός
αστείος πολύ με κέφι
φαντασία και λάθη

Κι τώρα ο δάσκαλός μου
είναι πολύχρωμος πολύ
χαρούμενος με κέφι
και γέλιο πολύ

Και η γιαγιά μου η καλή
είναι χρυσή,δημιουργική
της αρέσει η μουσική
και φυσικά η ζωγραφική

Μα είναι η νονά μου εδώ η καλή
που της αρέσει το γέλιο πολύ
είναι πολύ ξεχωριστή
με χρώμα κίτρινο κι αυτή

Και τώρα η φίλη μου η καλή
η πιο μεγάλη, η φιλική
Μαρία την λένε και το χρώμα που'ναι αυτή
είναι το κόκκινο το καρπουζί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου